Praktiske oplysninger om konsultationer

Hvor og hvordan

Jeg tilbyder konsultationer på 3 forskellige adresser (Klampenborg, Østerbro eller Indre By) på faste ugedage.

Konsultationer kan også afholdes over telefon/skype.

Mandage: 

Institut for optimal Næring 

Teglgårdstræde 4 f, 2.th

1452 København K

Onsdage:

Salig

Masnedøgade 20, 2.sal 

2100 Kbh. Ø

Torsdage:

Kun telefon/skype konsultation

Tirsdage og fredage:

Stokkerup 

Strandvejen 724

2930 Klampenborg

Bemærk venligst, hvor du har din konsultation, så du ikke møder op det forkerte sted. Du kan altid finde adressen i den email bekræftelse, som du modtager når du bestiller konsultationen. 

 

Tidsbestilling og aflysningspolitik

 

Du bestiller tid til konsultation ved at trykke på knappen Tidsbestiling, som du finder øverst på hjemmesiden. Du kan vælge, hvor du ønsker at afholde konsultationen. Hvis du ønsker at afholde konsultationen som telefonkonsultation, bedes du skrive det i kommentarfeltet, når du bestiller tiden.  

Bemærk venligst at alle konsultationer bortset fra "efterfølgende konsultationer", er baseret på forudgående foretaget blodprøveanalyse, så først skal du bestille tid til blodprøvetagning og så kan du bestille tid til din konsultation, som skal ligge minimum 2 uger efter du har fået taget blodprøve, så resultaterne ligger klar til konsultationen.

Aflysning eller ændring af tidspunkt for din konsultation op til 24 timer inden konsultationen refunderes 100%. Aflysning eller ændring af tidspunkt for din konsultation inden for 24 timer inden konsultationen faktureres 50% af prisen for konsultationen. Ved udeblivelse fra din konsultation uden forudgående besked opkræves 100% af prisen for konsultationen. Du kan altid sende en mail til julie@nutritionnavigator.dk hvis du vil ændre tidspunktet for eller aflyse din konsultation.

Når du har fået adgang til klientsystem, kan du aflyse eller flytte din tid ved at logge ind på din klient portal. 

Før din konsultation

 

I den email bekræftelse, som du modtager når du bestiller konsultationen, er vedhæftet spørgeskemaer, som du bedes udfylde og sende til mig før konsultationen, så jeg har tid til at gennemgå dem inden konsultationen. Du skal påregne et vist tidsforbrug til at udfylde disse skemaer.  

Forsinket fremmøde

Der er afsat et bestemt tidsrum til konsultationen. Hvis du kommer for sent til din aftale, kan det ikke garanteres at konsultationen kan forlænges i den anden ende og der ydes ikke kompensation for spildt konsultationstid, som følge af forsinket fremmøde. 

 

Betaling

 

Betaling for konsultationen sker i forbindelse med konsultationen.

Der kan betales med VISA Dankort/VISA/Mastercard eller Mobile pay. Der kan ikke betales med kontanter. Efter modtaget betaling bliver sendt en elektronisk faktura, som også bliver gemt i din klient portal. Der bliver opkrævet et mindre gebyr på betaling med andre kreditkort end Dankort.

Efter din konsultation

 

Efter din konsultation fremsendes konsultationsrapport og eventuelle støtte dokumenter. Der besvares et rimeligt omfang af spørgsmål via email eller telefon efter konsultationen. 

Om administrationsystemet SmartND

Når du bestiller din første tid, bliver du automatisk registreret i administrationssystemet. 


Efter din første konsultation vil du få udleveret eller tilsendt en engangskode til din personlige klient portal med instrukser til, hvordan du får adgang til din personlige klient portal, hvor du altid kan se og downloade dine personlige dokumenter og fakturaer. Når du har fået adgang til din klient portal, kan du trykke på knappen øverst til højre på hjemmesiden for at logge dig på.

I OutSmart systemet gemmes de udfyldte spørgeskemaer, noter og rapporter fra konsultationer, dit Functional Medicine behandlingsprogram, fakturaer, testrapporter, blodprøveanalyser samt eventuelle støttedokumenter og andre informationsdokumenter, så du altid har adgang til dem.

Du kommer ikke til at skulle oplyse dit CPR-nr. Alle informationer betragtes som fortrolige. Administrationssystemet har en høj grad af datasikkerhed og det er kun Julie, som har adgang til systemet og dermed disse oplysninger. I overensstemmelse med den nye datalov som træder i kraft maj 2018, har du ret til at se hvilke oplysninger, der er registreret og få data udleveret, hvilket du altid kan gøre via din personlige profil. Du har også ret til at bede om at få disse oplysninger slettet.

 

Om sygesikring, sundhedsforsikring og tilskud

Det er på nuværende tidspunkt desværre ikke muligt at få tilskud til hverken konsultationer, blodprøve analyser,  laboratorie test eller indkøb af kosttilskud. 

Om Julies beføjelser

Julie er ikke uddannet læge og har ikke en lægelig autorisation. Jeg må og kan derfor ikke udskrive recepter, udarbejde lægeerklæringer, diagnosticere eller foretage ændringer i den medicin, som du tager. Det anbefales altid at du rådfører dig med din læge, før der laves ændringer i medicinindtagelse.

 

En konsultation hos Nutrition Navigator kan ikke erstatte et besøg hos egen læge og Nutrition Navigator fraskriver sig ethvert ansvar i forbindelse med ændringer af medicin. Nutrition Navigators rådgivning er målrettet sundhedsoptimering og må og kan ikke vejlede i tilfælde af akutte nødsituationer eller livstruende lidelser.

Blodprøvetagning bliver foretaget af en autoriseret og erfaren sygeplejerske. 

Du er altid velkommen til at ringe eller sende en email hvis du har yderligere spørgsmål 

71 96 1996

hej@nutritionavigator.dk

Kontaktoplysninger

​​+45 71 96 1996

hej@nutritionavigator.dk

Nutrition Navigator

Strandvejen 724

2930 Klampenborg

CVR-nr: 32572642

Konsultation eller telefonkonsultation:

Mandag 9 – 12     Teglgårdstræde – Indre København

 

Tirsdag 8 – 18       Stokkerup - Klampenborg

 

Onsdag 9 - 18       Salig - Østerbro

 

Torsdag 13 - 16     Kun telefonkonsultation

 

Fredag 10 - 15       Stokkerup - Klampenborg

 

Blodprøvetagning:

           Mandag 7 - 9       Teglgårdstræde – Indre København